Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Herb Województwa Mazowieckiego
Herb Województwa Mazowieckiego i napis Samorząd Województwa Mazowieckiego
Okolicznościowe logo Mazowsza z okazji 25-lecia
Logo Biuletynu Informacji Publicznej

3.05.2024

Obwieszczenia w zakresie hałasu

Obwieszczenia o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie zmiany decyzji nr 1/22/PZ.E z 25 stycznia 2022 r. nakładającej obowiązek ograniczenia oddziaływania akustycznego na środowisko

Dotyczy drogi ekspresowej S8 na odcinkach od końca obwodnicy Wyszkowa do początku obwodnicy Ostrowi Mazowieckiej oraz od końca obwodnicy Ostrowi Mazowieckiej do granicy województwa podlaskiego.

Na podstawie art. 61 paragraf 4, w związku z art. 49 i art. 155 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego (zwanej dalej: „ustawą Kpa”) zawiadamiam, że 5 marca 2024 r. Marszałek Województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie administracyjne w sprawie zmiany decyzji nr 1/22/PZ.E z 25 stycznia 2022 r. nakładającej na Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad obowiązek polegający na ograniczeniu oddziaływania akustycznego na środowisko drogi ekspresowej S8 na odcinkach:

  • od końca obwodnicy Wyszkowa do początku obwodnicy Ostrowi Mazowieckiej (od km 516+482,66 do km 545+582,04),
  • od końca obwodnicy Ostrowi Mazowieckiej do granicy województwa podlaskiego (od km 553+145,40 do km 562+542,07),

w celu dotrzymania dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku na terenach chronionych akustycznie. Przedmiotowe postępowanie dotyczy zmiany ww. decyzji w zakresie zmiany terminu wykonania przedmiotowego obowiązku z 31.01.2025 r. do 31.12.2026 r.

Informuję, że zgodnie z art. 10 paragraf 1 i art. 73 paragraf 1 ustawy Kpa, stronom postępowania przysługuje prawo brania czynnego udziału w każdym stadium postępowania oraz wypowiedzenie się co do zebranych w sprawie dowodów i materiałów, a także wgląd w akta sprawy oraz sporządzanie z nich notatek, kopii lub odpisów,
w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia.

Zawiadomienie uznaje się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.

Z aktami sprawy można się zapoznać w siedzibie Departamentu Gospodarki Odpadami, Emisji i Pozwoleń Zintegrowanych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, przy al. „Solidarności” 61, wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu terminu pod nr telefonu: 22 59 79 458 lub 22 35 63 863.

Ponadto, mając na uwadze art. 155 ustawy Kpa, zgodnie z którym decyzja ostateczna na mocy której strona nabyła prawo, może być w każdym czasie za zgodą strony zmieniona przez organ administracji publicznej, który ją wydał, zwracam się do Państwa o wyrażenie stanowiska w przedmiocie wnioskowanej zmiany, w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia.

Stanowisko należy przekazać w wersji pisemnej i można to zrobić:

  • osobiście, poprzez złożenie pisma w punkcie podawczym przy ul. Jagiellońskiej 26 lub ul. Skoczylasa 4 w Warszawie;
  • pocztą tradycyjną na adres Departamentu Gospodarki Odpadami, Emisji i Pozwoleń Zintegrowanych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, al. „Solidarności” 61, 03-402 Warszawa;
  • elektronicznie za pośrednictwem e-PUAP na adres: /umwm/SkrytkaESP.

Niniejsze obwieszczenie zostanie podane do publicznej wiadomości w Biuletynie Informacji Publicznej i elektronicznej tablicy ogłoszeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie oraz w sposób zwyczajowo przyjęty przez: Urząd Gminy Ostrów Mazowiecka, Urząd Gminy Brok oraz Urząd Gminy Brańszczyk.

Klauzula informacyjna:

Uprzejmie informujemy, że Administratorem danych osobowych jest Województwo Mazowieckie.

Dane kontaktowe:

Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie

  1. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa

tel. (22) 5979100, email: urzad_marszalkowski@mazovia.pl

ePUAP: /umwm/SkrytkaESP

Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się pod adresem e-mail: iod@mazovia.pl lub korespondencyjnie, na adres Urzędu,
z dopiskiem „inspektor ochrony danych”.

Pani/Pana dane osobowe:

  1. będą przetwarzane na podstawie interesu publicznego/sprawowanej władzy publicznej (art. 6 ust. 1 lit e RODO), co wynika z ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r.
    o samorządzie województwa oraz ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, w celu prowadzenia postępowania (w tym udzielenia odpowiedzi),
  2. mogą być udostępnione podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom świadczącym obsługę administracyjno-organizacyjną Urzędu,
  3. będą przechowywane nie dłużej, niż to wynika z przepisów o archiwizacji, dostępnych m.in. na stronie mazovia.pl, w zakładce „Polityka prywatności”.

W granicach i na zasadach określonych w przepisach prawa przysługuje Pani/Panu:

  • prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania, żądania ich usunięcia oraz żądania ograniczenia ich przetwarzania;
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją;
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych na adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie może się wiązać z brakiem możliwości kontaktu.

Podmiot udostępniający: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie

Wytworzył: Ewelina Wilczewska

Data wytworzenia: 15.03.2024

Opublikował w BIP: Kinga Wawer-Dudek

Data opublikowania: 15.03.2024 11:13

Ostatnio zaktualizował: Kinga Wawer-Dudek

Data ostatniej aktualizacji: 15.03.2024 11:13

Liczba wyświetleń: 33

Data opublikowania: 15.03.2024 11:13


UWAGA
Informacje opublikowane przed 1 stycznia 2021 r. dostępne są na stronie archiwum.mazovia.pl

Powrót na początek strony