Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Herb Województwa Mazowieckiego
Herb Województwa Mazowieckiego i napis Samorząd Województwa Mazowieckiego
Okolicznościowe logo Mazowsza z okazji 25-lecia
Logo Biuletynu Informacji Publicznej

28.04.2024

Mazowsze dla straży pożarnych

Mazowieckie strażnice OSP 2024 – nabór wniosków

Wnioski można składać od 23 października do 10 listopada 2023 r. Zadanie będzie realizowane w 2024 r.

Zadanie będzie realizowane w 2024 r. Celem zadania jest wsparcie gmin w realizacji ich zadań własnych z zakresu ochrony przeciwpożarowej, w zakresie remontów lub modernizacji strażnic jednostek OSP.

Szanując służbę druhów strażaków i doceniając ich ogromne zaangażowanie i poświęcenie w niesieniu pomocy innym, Samorząd Województwa Mazowieckiego podjął decyzję o uruchomieniu kolejnego naboru wniosków w 2023 roku.
Na udzielenie pomocy gminom w ramach tego zadania Samorząd Województwa Mazowieckiego zabezpieczył środki w wysokości 9 000 000 zł.  
Gminy mogą wnioskować o wsparcie finansowe na remont lub modernizację jednej strażnicy OSP z terenu gminy, w maksymalnej wysokości 40 000 zł.

Pomoc finansowa będzie przyznawana beneficjentom, których wnioski zostały pozytywnie ocenione z uwzględnieniem kolejności wpływu wniosków złożonych poprzez system e-PUAP, do wyczerpania środków przewidzianych na realizację zadania „Mazowieckie Strażnice OSP”- edycja 2024.

Wnioski należy składać zgodnie z zasadami zadania „Mazowieckie Strażnice OSP” – edycja 2024, na wniosku opracowanym na potrzeby tego zadania, znajdującymi się w plikach do pobrania.

Zgodnie z zasadami zadania „Mazowieckie Strażnice OSP”- edycja 2024, gmina może złożyć tylko jeden wniosek:

  • wyłącznie poprzez e-PUAP;
  • w terminie: od 23 października 2023 r. do 10 listopada 2023 r. (liczy się data wpływu wniosku do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie)
  • na formularzu opracowanym na potrzeby zadania „Mazowieckie Strażnice OSP”;
  • wniosek można złożyć wyłącznie na remont albo modernizację części bojowej strażnicy tylko jednej jednostki OSP z terenu gminy.

Wnioski złożone w sposób inny niż wskazany powyżej pozostawia się bez rozpatrzenia.

W przypadku pytań dotyczących realizacji zadania prosimy o kontakt z pracownikami Wydziału Bezpieczeństwa Publicznego w Departamencie Organizacji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie:

  • Joanną Trusiak, tel.: 22 59 79 180;
  • Dorotą Szwarc, tel.: 22 59 79 246;
  • Eweliną Daniłowską tel.: 22 59 79 297.

 

Podmiot udostępniający: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie

Wytworzył: Joanna Trusiak (OR)

Data wytworzenia: 18.10.2023

Opublikował w BIP: Urszula Sabak

Data opublikowania: 18.10.2023 12:20

Ostatnio zaktualizował: Monika Gontarczyk

Data ostatniej aktualizacji: 13.11.2023 11:53

Liczba wyświetleń: 6070

Data opublikowania: 18.10.2023 12:20


UWAGA
Informacje opublikowane przed 1 stycznia 2021 r. dostępne są na stronie archiwum.mazovia.pl

Powrót na początek strony