Dostępność

Informacja o urzędzie w tekście łatwym do czytania i rozumienia

Obraz1.jpg

Urząd znajduje się przy ulicy Jagiellońskiej 26 w Warszawie. Wejście do budynku jest od strony ulicy Kłopotowskiego.
Tu możesz załatwić większość spraw. Pracujemy od poniedziałku do piątku od 8.00 do 16.00.

Szefem urzędu jest Marszałek Województwa Mazowieckiego Adam Struzik. 

Czym się zajmujemy?

  • W urzędzie zajmujemy się sprawami, które dotyczą całego województwa mazowieckiego.
  • Dbamy o to, aby województwo dobrze się rozwijało. Wspieramy rolników, lokalne firmy, szkoły, szpitale oraz organizacje społeczne.
  • Odpowiadamy za transport zbiorowy i drogi wojewódzkie na terenie całego Mazowsza.  
  • Dbamy o to, aby wszyscy poznali piękno i zabytki Mazowsza.
  • Dajemy pieniądze instytucjom i firmom na projekty, które poprawiają warunki życia i pracy mieszkańców Mazowsza. Te pieniądze są wcześniej przekazywane przez Unię Europejską lub pochodzą z budżetu województwa.

Co załatwisz w urzędzie?

  • Możesz złożyć wniosek o stypendium dla zdolnych uczniów z Mazowsza.
  • Możesz otrzymać wsparcie dla koła gospodyń wiejskich.
  • Możesz zapytać o dofinansowanie z Unii Europejskiej dla wsi i rolnictwa.
  • Możesz wygrać ciekawe nagrody w organizowanych przez nas konkursach, na przykład fotograficznych, plastycznych, o ochronie przyrody, na najlepszego wolontariusza lub na najsmaczniejszy produkt regionalny.
  • Możesz złożyć wniosek o pozwolenie na wycięcie drzew.
  • Możesz zgłosić szkodę wyrządzoną przez dzikie zwierzęta (dziki, sarny, jelenie) i ubiegać się o odszkodowanie.
  • Możesz złożyć projekt do Budżetu Obywatelskiego Mazowsza.
  • Jeśli jesteś uczniem, możesz kandydować do Młodzieżowego Sejmiku Województwa Mazowieckiego.
  • Jeśli prowadzisz organizację pozarządową, możesz wnioskować o dotację.
  • Jeśli posiadasz firmę i produkujesz odpady, zapłacisz u nas wymagane opłaty.
  • Jeśli nie zdałeś egzaminu na prawo jazdy, możesz złożyć odwołanie od decyzji egzaminatora.

Kontakt z nami

Wizyta w urzędzie

Do naszej siedziby przy ulicy Jagiellońskiej 26 możesz dojechać metrem, tramwajem, autobusem. Najbliższe przystanki to: Dworzec Wileński, Ząbkowska, Okrzei. Możesz dojechać do nas także pociągiem. Najbliższa stacja to: Warszawa Wileńska.

Po wejściu do budynku zobaczysz przed sobą punkt informacyjny. Tam możesz uzyskać informacje, zostawić pisma i inne dokumenty. Pracownik urzędu powie Ci, gdzie załatwisz swoją sprawę. 

Swoją sprawę możesz też załatwić bez wizyty w urzędzie

  • Możesz zadzwonić do nas na infolinię: 22 59 79 100.
  • Możesz wysłać do nas list na adres:
    • Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie
      ul. Jagiellońska 26
      03-719 Warszawa.
  • Możesz wysłać do nas wiadomość e-mail na adres: urzad_marszalkowski@mazovia.pl  
  • Możesz też wysłać do nas pismo przez ePUAP - Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej.
  • Jeśli jesteś osobą niesłyszącą, możesz skorzystać z tłumacza języka migowego online – Tłumacz Migam. 

UWAGA
Informacje opublikowane przed 1 stycznia 2021 r. dostępne są na stronie archiwum.mazovia.pl

Powrót na początek strony